wrapper

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ | 

AWT IMAGE

ضرورت وجودی و نیاز کشور

  تجارب موجود در فرآیند توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و نوپای صنعتی نشان می‌دهد که توان مدیریت یکی از اهرم‌های قوی و محرک‌های اصلی توسعه است. نیاز به تقویت و تجهیز کادر مدیریت به‌خصوص در سطح اجرایی در کشور ما نیز به‌خوبی احساس شده است. کشور ما اکنون نیازمند مدیرانی است که بتوانند با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای دانش مدیریت و تجارب کشورهای صنعتی و نیز در نظر گرفتن شرایط بومی، وظایف خویش را در راهبری و مدیریت به ویژه در زمینه‌های برنامه‌ریزی، سازماندهی، ‌هماهنگی و کنترل، ‌مدیریت منابع انسانی و بالاخره نوآوری و تحول، به‌نحوی موثرتر از گذشته انجام داده و راه را برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هموار کنند. دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی نیز به‌منظور پرورش چنین مدیرانی برای بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی طراحی و تدوین شده است .  

قابلیت ها وتخصصی که فارق التحصیلان در این رشته بدست می آورند

  •   درک یکپارچه از مباحث موجود در دروس گذرانده شده و مهارت به‌کارگیری آنها
  •   ارائه ایده‌های راهبردی و تحول آفرین
  •   شناخت تحلیلی بازار به‌ویژه در ابعاد بین المللی
  •   داشتن دیدگاه اقتصادی
  •   توانائی ایجاد گروه‌های کاری و رهبری آنها
  •   کارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمان‌های جدید
  •   ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور به مدیران سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی
  •   پرورش مدیرانی با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا که قدرت تصمیم‌گیری سریع و تطبیق باشرایط متغیر دنیای کسب وکار را داشته باشند .
  •   طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت

عناوین برخی از محورهای تخصصی رشته مدیریت اجرایی

  •   مدیریت استراتژیک
  •   مدیریت بازاریابی و صادرات
  •   مدیریت تولید و عملیات
  •   مدیریت منابع انسانی
  •   کارآفرینی
  •   مدیریت خدمات
  •   مدیریت پروژه
  •   مدیریت کیفیت

صنایع و حوزه‌های که فارغ التحصیلان این رشته می‌توانند در آن به فعالیت بپردازند

  •   شرکت‌ها و مؤسسات مشاوره مدیریت
  •   صنایع خودروسازی
  •   صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  •   صنایع نساجی و شیمیایی
  •   صنایع ماشین سازی و قطعه سازی
  •   شرکت‌های خدمات بیمه‌ای
  •   مؤسسات مالی و بانکها
  •   سایر شرکت‌های خدماتی وبنگاه‌های اقتصادی
سیلابس کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
20004 اصلی 22 واحد
1 645111 تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی 2 اجباری
2 645112 حسابداری مدیریت 2 اجباری
3 645113 مدیریت مالی و اقتصاد مدیریت 2 اجباری
4 645114 مدیریت فناوری و نوآوری 2 اجباری
5 645115 مدیریت طرحهای توسعه 2 اجباری
6 645116 بازاریابی 2 اجباری
7 645117 بازرگانی بین المللی 2 اجباری
8 645118 سیستم اطلاعات مدیریت ( با کارگاه آموزشی) 2 اجباری
9 645119 مهارتهای عمومی مدیریت 2 اجباری
10 645120 مسایل جاری مدیریت اجرایی واحدهای تولیدی 2 اجباری
11 645135 مدیریت سازمانهای پیچیده دیدگاه استراتژیک 2 اجباری

20009 اختیاری 5 واحد
1 452134 اقتصاد مهندسی 2
2 645121 تحلیل محیط داخلی و بین المللی 2
3 645122 برنامه ریزی استراتژیک 2
4 645123 مدیریت تحول و اجرای برنامه های استراتژیک 3
5 645124 تحلیلی از استراتژیهای سازمانی موفق و ناموفق 2
6 645125 مدیریت تولید وعملیات پیشرفته 3
7 645126 پژوهش عملیات پیشرفته 2
8 645127 مدیریت واحدهای خدمات 2
9 645129 مدیریت استراتژِیک بازاریابی 3
10 645130 تحقیقات بازاریابی 2
11 645131 ارتباطات بازاریابی 2
12 645132 مسائل بازاریابی بین المللی و صادرات 2

20012 جبرانی 13 واحد
1 412225 مدیریت تولید وعملیات 3
2 419969 آمارواحتمالات 3
3 431257 آمار مهندسی 3
4 432252 اصول مدیریت وتئوری سازمان 2
5 453182 تحقیق در عملیات 3
6 481327 زبان تخصصی 2

20015 تحقیقاتی 4 واحد
1 612210 پایان نامه
توجه: ارائه دروس اعلام شده فقط با اعلام نظر مدیر گروه انجام خواهد شد.
توجه: درس آمار و احتمالات فقط مختص به دانشجویان ورودی 84 بوده و ورودیهای 85 به بعد باید درس آمار مهندسی را اخذ نمایند.



کد امنیتی را در کادر بنویسید    
تمامی حقوق برای مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران محفوظ است.

تماس با مرکز آموزش الکترونیکی

  • آدرس: ايران، تهران، ميدان رسالت، خ هنگام، خ دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ايران، صندوق پستی: ۳۶۳-۱۶۸۴۵
  • تلفن:  ۲-۷۷۲٠۹٠۲٠-٠۲۱
  • نمابر:  ۷۷۲۴٠۵۹۲-٠۲۱

ورود به LMS - دانشجویان جاری