[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
بروشور و کاتالوگ ها::
کلیپ، تیزر و سرود دانشگاه::
اخبار دانشگاه::
فرآیندهای کاری::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
کارمندان نمونه دانشگاه::
اخبار ورودی های جدید 1404::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۴۲۳

خبرنامه شماره ۴۲۲

خبرنامه شماره ۴۲۱

خبرنامه شماره ۴۲۰

خبرنامه شماره ۴۱۹

خبرنامه شماره ۴۱۸

خبرنامه شماره ۴۱۷

خبرنامه شماره ۴۱۶

خبرنامه شماره ۴۱۵

خبرنامه شماره ۴۱۴

خبرنامه شماره ۴۱۳

خبرنامه شماره ۴۱۱

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
حدیث هفته

حضرت امام علی (ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
مجمع البیان : ۹ / ۳۸۰ منتخب میزان الحکمه : ۳۹۸

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: طرح فوریت‌های اداری فواد ۱۲۸ اجرایی شد ::
 | تاریخ ارسال: 1404/7/14 | 

طرح فوریت‌های اداری فواد ۱۲۸ اجرایی شد


طرح فوریت‌های اداری (فواد) با هدف ارتقای شفافیت، سرعت رسیدگی، تکریم ارباب رجوع و اصلاح فرایندهای اداری، در سه استان تهران، البرز و قزوین اجرایی شد.
سامانه فواد و شماره تلفن ۱۲۸، بستری برای ثبت و پیگیری فوری مشکلات، شکایات و نارضایتی‌های شهروندان، خدمت‌گیرندگان و کارکنان درباره نحوه ارائه خدمات، رفتار کارمندان و کیفیت پاسخگویی در دستگاه‌های اجرایی استان است.
راهبری سامانه فواد بر عهده مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور بوده و این مرکز از طریق ارجاع مستقیم به واحدهای بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دستگاه‌های اجرایی و پیگیری تا حصول نتیجه نهایی را بر عهده دارد.
تمامی شهروندان، ارباب رجوع، شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایر ذی‌نفعان در سطح استان، می‌توانند مشکلات و نارضایتی‌های خود را از طریق این سامانه یا شماره تلفن ۱۲۸ ثبت و پیگیری کنند .پس از ثبت، یک کد رهگیری برای پیگیری وضعیت درخواست به تماس‌گیرنده ارائه می‌شود. شهروندان می‌توانند از طریق کد دریافت شده هنگام ثبت، از طریق سامانه یا تماس مجدد با شماره تلفن ۱۲۸، وضعیت رسیدگی به شکایت خود را پیگیری نمایند. همچنین ثبت و پیگیری شکایت از طریق سامانه فواد و شماره تلفن ۱۲۸، کاملاً رایگان است.
گفتنی است هدف سامانه فواد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و درخواست‌ها ظرف مدت کمتر از یک روز کاری است اما در موارد خاص که نیاز به بررسی بیشتری باشد، مدت زمان بیشتری نیاز است و نتیجه نیز به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
برای ثبت شکایت در سامانه فواد به آدرس اینترنتی: https://foad۱۲۸.ir/ مراجعه نمایید.

 

دفعات مشاهده: 1129 بار   |   دفعات چاپ: 122 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4722